Każdy z uczestników składa reklamację w trybie onlinne (internetowym ) w języku angielskim lub francuskim. Można uzyskać pomoc w języku polskim na stronie : help air , korzystanie z tej formy pomocy jest odpłatne w wysokości około 20% z przyznanego odszkodowania za opóźniony lot.
strony do złożenia reklamacji dp przewoźnika :
- customer.service@nouvelair.com
- https://booking.nouvelair.com/ibe/feedba
Dane do reklamacji lotu nr rezerwacji imprezy: 1238583
a. wylot planowany z Mononastiru lot BJ 7450 linia Nouvelair godz. 18:50 w dniu 05.06.2025.
b. planowany przylot do Katowic w dniu 05.06.2025r. godz.22:35
c. rzeczywisty wylot z Monastiru do Katowic w dniu 05.06.2025r. godz. 21:44, opóźnienie wynosi 2 godziny 44 minuty. Awaria samolotu w trakcie lotu . Lądowanie awaryjne w Rzymie w dniu 6.06.2025r. o godz. 01:40
d. planowany wylot z Rzymu do Katowic 6.06.2025 o godz. 21:50, a rzeczywisty czas odlotu nastąpił w dniu 07.06.2025 o godzinie 00:20. Lądowanie na lotnisku w Katowicach w dniu 07.06.2025 o godzinie 02:04. Łączne opóźnienie przylotu wynosi 27 godzin 29 minut.
Poniżej podajemy przykładową reklamację opóźnienia lotu i informację o dokumentach niezbędnych do łożenia reklamacji ( w celu odczytania całości proszę przewijać kartki)
Barbara Kseń
O/O PZERiI Kielce